Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

KE 17.3. ASIAKASSUHTEEN HOITAMINEN SÄHKÖISESTI JA ETÄTYÖSSÄ, STRIIMI

maaliskuu 17 @ 08:45 - 12:00

390€ - 490€

Kun työtä tehdään etänä eikä muiden kanssa olla yhteydessä kasvotusten, tilanteet voivat olla haasteellisia ja edellyttävät monien asioiden samanaikaista onnistumista. Hyvin suunnitellun viestinnän lisäksi on myös osattava valita oikea väline ja tapa, jolla toista lähestyy.

Koulutuksessa opetellaan niin kirjallisen kuin suullisen viestinnän asioita ja puhutaan myös etätyön mukanaan tuomista tilanteista.

Aika: Keskiviikko 17.3.2021 klo 08.45- 12.00

Paikka: Oma tietokone

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu

Asiantuntija:
FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja Taina Parviainen, Helsingin Kamari Oy

Koulutus antaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Minkä tavan ja välineen valitsen, kun lähestyn asiakasta eri tilanteissa?
  • Miten luon hyvän tunnelman, kun otan yhteyttä esimerkiksi Teamsilla tai Zoomilla?
  • Voinko korjata harmin, kun etäyhteydet pätkii?
  • Miten kirjoitan hyvän ja sujuvan sähköpostin?
  • Millainen lähestyminen minun kannattaa harjoitella, kun soitan asiakkaalle?
  • Miten vältän yleisimmät sudenkuopat, jotka vievät kirkkaimman hohdon tilanteesta tai viestistä?

Koulutuksessa käydään läpi, miten lähestyä asiakasta sähköpostilla, puhelimella, etätapaamisissa Teamsissa tai Zoomilla tai erilaisin pikaviestein ja ääniviestein. Lisäksi annetaan esimerkkejä, miten yhteydenpitoon kannattaa valmistautua, mitä tulee pitää mielessä tilanteen aikana ja millainen jälkivaikutelma asiakkaalle on mahdollista jättää, jotta hän kokee tilanteen hyvin hoidettuna.

Aamupäivän mittaisen tilaisuuden aikana on tarkoitus keskustella myös omista kokemuksista – niin hyvistä kuin huonoista – ja jakaa tietoa siitä

Striimiin osallistuminen:

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Hinta:
Jäsenetuhinta 390 €, hinta 490 €.
Hintoihin lisätään alv 24 %.​​​​​​​

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai puhelimitse 09 2286 0360.

​​​​​​​Lisätietoa:

Tiina Ronkainen
Lapin kauppakamari
puh. 040 18 177 17
s-posti: lapinkauppakamari@chamber.fi

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä:
maaliskuu 17
Aika:
08:45 - 12:00
Hinta:
390€ - 490€
Koulutusluokat:
, , , ,
Kotisivu:
https://www.kauppakamarikauppa.fi/koulutukset/menestyksekas-asiakaskohtaaminen-etatyon-aikana-17-3-2021.html

Tapahtumapaikka

Webinaari