Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

KE 15.9.2021 Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä

15 syyskuun @ 08:50 - 12:30

390€ - 490€

Kun työtä tehdään etänä eikä muiden kanssa olla yhteydessä kasvotusten, tilanteet voivat olla haasteellisia ja edellyttävät monien asioiden samanaikaista onnistumista. Hyvin suunnitellun viestinnän lisäksi on myös osattava valita oikea väline ja tapa, jolla toista lähestyy.

Koulutuksessa opetellaan niin kirjallisen kuin suullisen viestinnän asioita ja puhutaan myös etätyön mukanaan tuomista tilanteista.

Koulutus antaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten valitsen kuhunkin tilanteeseen sopivan tavan ja välineen?
  • Miten luon hyvän tunnelman, kun otan yhteyttä esimerkiksi Teamsilla tai Zoomilla?
  • Voinko korjata harmin, kun etäyhteydet pätkivät?
  • Miten kirjoitan hyvän ja sujuvan sähköpostin?
  • Miten aloitan keskustelun, kun otan yhteyttä asiakkaaseen?
  • Miten vältän yleisimmät sudenkuopat, jotka vievät kirkkaimman hohdon tilanteesta tai viestistä?

Koulutuksessa käydään läpi, miten lähestyä asiakasta sähköpostilla, puhelimella, etätapaamisissa Teamsissa tai Zoomilla tai erilaisin pikaviestein ja ääniviestein. Lisäksi annetaan esimerkkejä, miten yhteydenpitoon kannattaa valmistautua, mitä tulee pitää mielessä tilanteen aikana ja millainen jälkivaikutelma asiakkaalle on mahdollista jättää, jotta hän kokee tilanteen hyvin hoidettuna.

Aamupäivän mittaisen tilaisuuden aikana on tarkoitus keskustella myös omista kokemuksista – niin hyvistä kuin huonoista – ja jakaa tietoa siitä, miten tehdä hyvä vaikutus toiseen osapuoleen, saavuttaa myönteinen ostopäätös ja paras tulos

ASIANTUNTIJA
FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja Taina Parviainen, Helsingin Kamari Oy

OHJELMA

(8.50 Etäyhteyden avaaminen)

9.00 Tervetuloa ja esittäytyminen

Osa 1: Valmistautuminen asiakkaan kohtaamiseen eri välineillä ja vinkit sujuvaan kommunikaatioon

Osa 2: Eri välineiden käyttö, ominaisuudet ja hyödyt sopivissa tilanteissa

Osa 3: Asiakkaan tunteiden ymmärtäminen kohtaamisen perustana

12.30 Tilaisuus päättyy

AIKA 15.9. klo 8.45–12.30 Ilmoittaudu viimeistään 14.9.2021

JÄSENETUHINTA 390,00 € (+alv 24 %, 93,60 €)
HINTA 490,00 € (+alv 24 %, 117,60 €)

ILMOITTAUDU

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. 

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

 

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä:
15 syyskuun
Aika:
08:50 - 12:30
Hinta:
390€ - 490€
Koulutusluokat:
, , ,
Kotisivu:
https://www.kauppakamarikauppa.fi/products/asiakassuhteen-hoitaminen-sahkoisesti-ja-etatyossa-1592021?variant=40136062304405